zondag 3 november 2013

Een paar foto's

Ik heb de afgelopen dagen niet geblogt, sorry daarvoor. Ik heb volgende week se-week (schoolexamens), en daarvoor heb ik natuurlijk veel geleerd. Ook nu heb ik niet veel tijd om een artikel te maken, dus deze zal ook niet heel spectaculair worden. 

Ik ben geen fotografe, en dat zal ik ook nooit worden, maar als ik mij heel erg verveel maak ik een paar kleine foto's en bewerk ik die een beetje. Zo zien ze er wat leuker uit, en als ik ze echt heel leuk vind print ik ze uit en hang ik ze op mijn kamer. Voor nu heb ik er niet heel veel, maar ik beloof dat er binnenkort, na de toetsweek, meer artikelen komen met dit soort dingen.

De foto's zijn gemaakt met de camera van mijn iPhone 4S. Ik heb ze bewerkt met de app 'PicsArt' (gratis). 

Nu de herfst begonnen is, vind ik het leuk om af en toe een kaarsje te branden. Het liefst een lekkere geurkaars, zoals deze van de Hema. Deze laat alleen vrij weinig geur achter, dus dat is wel jammer. Alsnog vind ik het er heel erg gezellig uitzien. De kleine roosjes-kaarsjes branden niet, omdat die helemaal verstoft zijn dus ik kon ze niet aansteken haha. Jammer, maar anders werd het ook wel een beetje teveel van het goede. 

Een paar weken geleden alweer, ging ik op werkweek naar Parijs. Super leuk! Ik had nog nooit macarons gegeten, en dat wou ik wel een keertje doen. Wat is daar nou een betere plek voor, dan in Parijs? Hier zie je de overheerlijke macarons. Ik heb deze niet allemaal gegeten hoor, ik had 2 kleintjes. Ook niet van dit merk ofzo, dit zag ik gewoon in een snelwegrestaurant. Ik had ze gegeten in de stad zelf. 

Dit vind ik toch wel het lekkerste drankje van allemaal! Ik drink dit zeer regelmatig, en zoals je al zag op de eerste foto bewaar ik soms de flesjes omdat ze er zo mooi uitzien. De blikjes vind ik stiekem nog leuker, maar wel ietsje onhandiger aangezien je hem niet tussendoor kunt afsluiten, en dus in één keer leeg moet drinken. 

De Eiffel toren! Deze foto is natuurlijk in Parijs genomen. We konden er alleen niet op, in verband met de rij die er stond. Ook kreeg ik hem niet helemaal op de foto, maar dat zou ook wel knap zijn aangezien ik er ongeveer 20 meter vanaf stond op deze foto. 

Leren, leren, leren... 

Dit was het dan alweer. Sorry voor de korte post... 
Bedankt voor het lezen,
liefs

Geen opmerkingen: