woensdag 30 oktober 2013

Twijfel... - make-up

Zoals ik al in mijn bucket-list artikel liet weten, wil ik dolgraag een make-up product van een high-end merk. Denk aan Mac, Nars, Dior, Chanel... Als ik alleen al plaatjes zie van die producten.. Wauw! Ik zou zo graag iets van zo'n merk willen. Het is wat mij betreft veel geld voor een product, maar het is ook o zo mooi! Ik wil in de kerst een mooi product kopen van zo'n merk. Maar dan komt het volgende dilemma: wát moet ik dan halen? 

MAC 💄

Ik vind de mineralize skin finishes van Mac super mooi. De lipsticks, prachtig. Maar de wenkbrauw producten ook. En de blushes... wauw. Zo gaat dat dus bij mij. Ik weet het echt niet! Ik speur de laatste tijd het internet af naar de mooiste producten, en dan droom ik weg.

Als ik er lang over nadenk, vind ik het gewoon zonde. Zonde om zoveel geld uit te geven aan een make-upje. En als ik nog langer nadenk, begin ik weer te denken dat het wel écht goede kwaliteit is waar je voor betaalt... Misschien dat ik de volgende keer als ik in Amsterdam ben gewoon de winkel inloop, en me laat adviseren. Ja, dat ga ik doen.

Dit was dan even mijn Mac-twijfel-gedachtes.

Bedankt voor het lezen, liefs.

Geen opmerkingen: