vrijdag 25 oktober 2013

Deodorant

Ik, en ik denk het grootste deel van de andere vrouwen in Nederland, de deur niet uit zonder deodorant op te hebben. Ik vind het heel erg belangrijk om lekker te ruiken, of gewoon niet naar zweet te ruiken. Geef maar toe, jij gaat ook liever niet naast iemand zitten met enorme zweetplekken of een vieze lucht om zich heen. Lekker ruiken is zo belangrijk! Ik heb het dan ook altijd bij me. Mijn favoriete deodorant is de Dove original spuit deodorant, maar er zijn zo verschrikkelijk veel varianten! 

Je hebt naast de spuit deodorant, die best wel heel erg populair zijn, ook nog is handenvol andere soorten deodorant. Roller, stick, spuit (een andere soort spuit, meer als een plantenspuit), poeder... Ga zo maar door. Ik gebruik meestal een spuit deodorant (een harde spuit), of een stick deodorant. Ik vind beide fijn, maar de spuit deo gebruik ik meer voor tussen door, en de stick voordat ik s'ochtends de deur uitga. 
Als je het belangrijk vind om geen zweetvlekken te kunnen zien, raad ik je een anti-transpirant deodorant aan. Als je het belangrijk vind om geen zweet te ruiken, dan kan je beter een anti-perspirant deodorant kopen. Je hebt ook nog eens veel keuze in de geuren. Wil je bijvoorbeeld een parfum deodorant, die matcht met je parfum? Of liever een neutraal geurtje?

Ik zweet niet extreem veel, maar na het naar school fietsen (misschien is het niet nodig maar ik doe het toch) spuit ik toch nog een keertje extra. En natuurlijk voor- en na de gymlessen. 

Bedankt voor het lezen,
liefs. 

Geen opmerkingen: