maandag 28 oktober 2013

Bucketlist

Heb jij een bucketlist? Een bucketlist is een lijst met dingen die je nog graag wilt doen voor dat je er niet meer bent. Ik denk dat onbewust iedereen wel een paar dingen heeft, voor op zijn/haar bucketlist. 
Op een bucketlist kan van alles staan, en is heel persoonlijk. Zo wil de een knuffelen met dolfijnen, terwijl de ander vanaf een paar kilometer hoogte uit een vliegtuig wil springen. 
Vandaag ga ik mijn bucketlist opschrijven. 

meet your idol

1. Lana Del Rey ontmoeten
Misschien is deze niet heel erg realistisch, maar deze staat zonder twijfel op nummer 1. Ik ben op dit moment al ongeveer 2 jaar fan van Lana Del Rey, en ik luister dagelijks meerdere malen naar haar muziek. Ik ben op 29 mei dit jaar al naar haar concert geweest, en hoewel ik heel erg dichtbij stond, is dit niet genoeg. Ontmoeten of niet, want ik weet dat ik niet heel veel kans maak op een ontmoeting, zal ik zeker nog concerten van haar bezoeken. I <3 her!

2. Een tropisch eiland bewandelen
Als ik op het internet plaatjes opzoek van eilanden als Bora Bora, droom ik al weg. Wandelen op het strand, zwemmen door de lichtblauwe heldere zee, en 's nachts in slaap vallen in je hutje. Deze is iets realistischer, maar wel rete duur! 

3. Een wereldreis maken
Hoeveel mensen hoor je dit wel niet zeggen? Dat ze een wereldreis willen maken. Ik ben er één van. Hoewel het me heel gaaf lijkt om dit in mijn eentje te doen, vind ik dat natuurlijk ook een beetje eng. Met mijn vriend of beste vriendin zou ik dit ook heel graag willen doen! Niet persé élk land, want dan ben je wel even bezig. Hongkong, Bombay, Hollywood, Jakarta... Take me there. 

make up4. High-end make-up producten in mijn bezit hebben
Deze is natuurlijk hartstikke realistisch, en ik kan het ook al wel kopen, alleen... Ik weet niet wat! Nars Albatross, Mac blush... I don't know! Het is (voor mij) best wel een investering, en al helemaal omdat het 'maar' een make-up product is, dus als ik iets koop, wil ik wel iets moois. Help me?!





5. Dit allemaal: 
Bucketlist  Yes!! :)Do what your heart wants | via Tumblr
Untitled | via Tumblr  I've always wanted to do this
The Teen Bucket List | via Tumblr
The Teen Bucket List | via Tumblr The Teen Bucket List | via Tumblr

Bedankt voor het lezen, liefs. 

Geen opmerkingen: