zondag 27 oktober 2013

Opgemaakt #1

Ik zie dit veel voorbij komen, dat mensen laten zien wat ze die maand aan beauty/verzorging producten hebben opgemaakt. Ik ga dit niet elke maand doen, omdat ik niet zo veel producten opmaak. Maar voor nu heb ik wel een aantal dingetjes opgemaakt.



Als eerste de verzorgingsproducten. Van links naar rechts:
- Zwitsal zachte crème: gebruik ik s'ochtends én s'avonds op mijn gezicht. Daardoor gaan deze er bij mij best wel snel doorheen. Deze ga ik zeker opnieuw kopen! Hier word mijn huid altijd super zacht van.
- Kruidvat oogmake-up remover 2 phases. Deze is niet helemaal op, maar ik doe hem wel weg omdat mijn ogen hier de laatste tijd nogal geïrriteerd van raken. Ik vond deze heel fijn werken, maar kan ik dus niet meer opnieuw kopen.
- Dove wintercare bodylotion, uit de limited edition van vorig jaar. Met deze duurde het zolang voordat ik hem opkreeg, omdat het zo'n dikke en vette crème is! Ik gebruikte deze op mijn lichaam, maar alleen in de winter omdat hij dus zo vettig is. Ook is deze lekker voor je nagelriemen.
- Kruidvat desinfecterende handgel. Van deze flesjes gaan er zoveel doorheen bij mij!


Dan nu de make-up. Van links naar rechts:
- Essence lash mania reloaded mascara. Ik vind deze superfijn, en ik ga deze ook zeker opnieuw kopen.
- Gosh mattifying finish pressed powder. Deze is niet op, maar wel kapot gevallen :(. Hij was wel fijn, maar ik vind de goedkopere poeders (die van Essence of elf bijvoorbeeld) net zo fijn, dus koop ik dan volgende keer weer liever een goedkopere.
- Catrice matt mousse foundation. Deze is al langer dan een jaar oud, en is nu pas op. Dat komt omdat ik deze een soort van vergeten was.. Ik vind vloeibare foundations toch iets lekkerder in gebruik, maar ik vond deze ook heel fijn. Deze ga ik niet opnieuw kopen.
- Christina Aguilera parfum. Ik heb het wel vaker over deze parfum, en ik heb inmiddels alweer een nieuw flesje (van mijn vriendje gekregen, awww). Zoals je ziet is het dopje kapot, maar dat is pas gebeurd toen ik hem al op had gemaakt.


Bedankt voor het lezen, 
liefs, Beauty From The Block. 

Geen opmerkingen: