zaterdag 19 oktober 2013

At the moment - 19 oktober 2013

Hoi! Voor vandaag leek het mij leuk om een at the moment artikel te maken. Dit houd in dat ik alles vertel wat ik op dit moment aan het doen ben, wat ik drink/eet, wat voor muziek ik luister, etc. Laten we beginnen!

Op dit moment is het dus 19 oktober 2013. Ik ben gisteravond laat teruggekomen van mijn schooltrip naar Parijs, dus ik ben nogal afgetakeld. Het is nu precies 14:00. Ik heb een wit shirt met lange mouwen aan, met daarover een nepbont giletje, en een spijkerbroek. Ik heb mijn horloge om, een zwarte met zilveren en diamanten steentjes, en mijn nagels zijn heel lichtblauw gelakt. Ik zit aan mijn bureau.

❤️

Ik luister nu: Drake - Hold on we're going home (aanrader), en ik drink niks. Het laatste wat ik heb gegeten is mijn ontbijt, een tosti van een volkoren bolletje met kaas en grillworst (ham was op). Ook heb ik al een klein stukje Milka oreo chocolade gegeten. Lekkurrr!

Het is vandaag een beetje apart weer, het wisselt tussen bewolkt en een zonnetje. Het is volgens mij niet zo warm buiten, maar dat kan ik niet weten want ik ben nog niet buiten geweest.

Tegenover mij op mijn bureau staan schoolboeken, want ik heb binnenkort een toetsweek waarvoor ik goed wil gaan leren. Ook staat er een bakje met pennen, een kastje met troep en een magazine-houder.

Het is inmiddels 14:12 en het liedje wat zich nu afspeelt is een remix van Summertime Sadness, van Lana Del Rey. Ik ga vandaag niet zo veel doen, behalve uitzoeken welke toetsen ik wanneer heb en in de namiddag/avond naar mijn vriendje toe.
Lana, what were we born to?
Lana Del Rey <3

Mijn tas van Parijs heb ik al helemaal uitgepakt, mijn handtas nog niet (daar zit juist de meeste troep in), dus dat ga ik ook nog doen.

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je het leuk vond!
Liefs.

Geen opmerkingen: