dinsdag 29 oktober 2013

Twijfel... - kleding

Ik heb afgelopen zaterdag gewinkelt, en ik heb een aantal leuke dingen gekocht. Toch zijn er nog een paar andere dingen die ik graag zou willen hebben, maar waarvan ik niet zeker weet of ik ze ook daadwerkelijk ga kopen...

Als eerste, een rugzakje! Voor naar school. Ik twijfel alleen omdat ik niet weet of het wel iets voor mij is... Ik ben namelijk een echt meisje-meisje, en een rugzak past toch niet helemaal in dat plaatje. Ik weet dat er ook genoeg girly-rugzakken zijn, maar toch. Ik blijf maar twijfelen. Weetje wat, de volgende keer dat ik een leuke zie, koop ik hem gewoon.

cute!!!!

Beanies... Ik weet het niet. Ik vind ze bij andere superleuk staan, en ik moet zeggen dat ze mij ook niet verkeerd staan. Maar toch. Ik mag op school geen muts op (wat ik grote onzin vind maar oké), dus wanneer zou ik er een op moeten zetten? Thuis? Ik heb er nog een paar liggen, dus die zal ik zeker dragen in het weekend ofzo, maar ik ga voorlopig geen nieuwe kopen.

follow backs. Fashion

Dit was het dan alweer. 

Bedankt voor het lezen, liefs. 

Geen opmerkingen: