donderdag 24 oktober 2013

All time favourites


Ik denk dat iedereen wel een of meer producten in haar bezit heeft die ze niet zo snel weg zal gooien, en steeds opnieuw zal kopen. Die heb ik ook! Ik ga vandaag laten zien wat mijn all time favourites zijn, op make-up en verzorgings gebied. 

Als eerste de make-up. Op de foto zie je van links naar rechts:
- Essence: Lash mania reloaded false lash mascara. Ik hou van mascara's die je wimpers mooi lang en dik maken, en ook nog is een beetje krullen. Ik heb van mijzelf vrij lange wimpers, allen ze krullen niet. Met deze mascara heb ik superlange, dikke, volle en gekrulde wimpers. Perfect!
- Catrice: Sun Glow matt bronzing powder voor medium skin. Ik heb een best wel lichte huid, dus bronzer is voor mij best wel moeilijk te vinden. Het lijkt namelijk al snel alsof ik bruine strepen of mijn gezicht heb! Met deze bronzer heb ik daar nauwelijks last van, en hij is mooi matt. 
- Elf: Transculent matifying powder. Dit is een hele fijne poeder die mijn gezicht mooi matt houd, voor een vrij lange tijd. Op een schooldag moet ik hem rond 1 à 2 uur wel even bijwerken, maar dat verschilt per huid.
- Essence: Blush in de kleur 01 Almost Famous. Deze blush is al zo oud, dat hij helemaal kapot is en de pan allang heeft geraakt. Hij is ook allang niet meer in de winkels te koop, maar ik vind hem zo mooi! In combinatie met de bronzer, maar ook zonder de bronzer, geeft deze mijn gezicht een hele warme gloed. 



Dan de verzorings producten. Deze zijn van links naar rechts: 
- Zwitsal: zachte crème. Ik gebruik deze voor op mijn gezicht, omdat mijn gezicht uit de douche heel erg droog aanvoelt, en deze crème voed mijn huid heel goed. Hij is ook nog is hypoallergeen, en doordat deze voor baby's is gemaakt, zit er niet al te veel troep in. 
- Christina Aguilera: Parfum zonder naam. Omdat dit haar eerste parfum was, heeft deze geen echte naam. Dit is geloof ik al mijn 4e flesje.Dit is mijn op 1 na favoriete parfum, mijn meest favoriete is namelijk... 
- Bruno Banani: Pure Woman. Dit is echt het lekkerste luchtje wat ik ken! Van deze heb ik al iets van zes flesjes opgemaakt. Dit is al vanaf groep 8 mijn favoriet, haha! Ondanks dat ik hem al zo lang ken, verveelt hij niet, en vind ik hem nog steeds het allerlekkerste luchtje dat ik ken. 
- Hema: dead sea minerals body butter. Deze lijn vind ik zo lekker ruiken! En bovendien verzorgt hij mijn super droge onderbenen heel erg goed, en is hij ook lekker budget. Ik heb van deze lijn ook de douchegel en de scrub, maar de body butter is toch echt mijn favoriet. 

Bedankt voor het lezen! 
Liefs. 

Geen opmerkingen: