zaterdag 5 oktober 2013

Favoriete looks van celebrities

Beroemde vrouwen hebben vaak zulke mooie make-up looks! Oké, ze laten zich 9 van de 10 keer opmaken door professionele visagisten, maar alsnog. Vandaag zet ik mijn favoriete make-up looks bij celebrities eens op een rijtje. 

BIGHEARTDIARY | via Tumblr

Als eerste mijn all-time favourite: Kim Kardashian. Ik ben niet alleen groot fan van haar tv-show(s), maar ook van haar make-up! Wat ik ook leuk vind is dat ze zelf ook van make-up en alles omtrent beauty houd, en zich daar ook niet voor schaamt. Ze is een prachtige vrouw, en haar make-up ziet er ook supermooi uit! Dit is een look die ik haar vaak zie dragen, een beetje een nude ooglook, een perfect gecontourd gezicht (zoals altijd) en een felle lipstick. Toch draagt ze ook vaak een nude lip. 



ᴡᴇ | via Tumblr
Ook Lauren Conrad kon niet in dit rijtje ontbreken. Ik ben niet speciaal 'fan' van haar (ookal vond ik The Hills wel een leuke serie), maar wel van haar make-up! Een niet al te opvallende winged eyeliner, een mooie blush en een niet al te opvallende kleur op haar wangen. Heel simpel, maar o zo mooi!


(1) Facebook
Ookal heeft ze op deze fotoshoot veel donkerder oogmake-up dan normaal, is dit wel ongeveer hoe we Miley Cyrys kennen. Rode lippen, niet te zware ogen (op deze foto wel), en niet al te veel kleur op haar wangen. Ook heeft ze altijd een mooi gecontourd gezichtje, maar ik denk dat dat grotendeels van haarzelf is, en niet met make-up is gemaakt. 

LANA DEL REY  | via Tumblr 
LANA DEL REY!!! Ik houuu van Lana del Rey. Haar muziek, zijzelf, haar make-up, haar kledinglijn voor H&M... Ik ben ook naar haar concert geweest. Maar goed, ook haar make-up is altijd prachtig! Lana haar make-up kan je in 2 woorden beschrijven: eyeliner en lippen. Oké, die lippen zijn van haarzelf. Buiten de extreme cat-eye die ze altijd draagt op haar ogen, heeft ze ook altijd mooi geshapede wangen en een nudelip. En natuurlijk altijd nep wimpers! 

Bedankt voor het lezen, 
liefs, Beauty From The Block. 

Geen opmerkingen: