dinsdag 1 oktober 2013

De basics - lippen

Lippen... Als je ergens mee kan variëren, dan zijn je lippen het wel. Glans of mat? Kleur of geen kleur? Stick of gloss? Etc etc.
:)
bron: weheartit.com

Voor de durfals is er felrode lipstick. Voor degene die liever iets minder erg opvallen, is er doorzichtige gloss. Persoonlijk gebruik ik zelf niet heel veel producten voor op mijn lippen, vooral getinte lippenbalsem gebruik ik veel en heel soms een lichtroze lipstick, of zelfs een heel klein beetje rood. Hier een lijstje van verschillende producten voor op je lippen:

- lipstick: een stick (duh) met veel pigment om je lippen een felle kleur te geven. Je hebt allerlei kleuren, van nude tot aan zwart. Mat of shiny, glitters of geen glitters.. Noem maar op. 
- lipgloss: een iets vloeibaardere vorm van lipstick. Ook van deze allerlei verschillende kleuren, met allerlei extra variatie, net als bij de lipstick
- tinted lipbalm (gekleurde lippenbalsem): ik denk dat iedereen labello/vaseline wel kent. Tinted lipbalm is heel logisch: lippenbalsem, maar dan met een kleurtje. 

Daarbij heb je ook nog lippotlood, om je lippen te omlijnen voordat je lippenstift opbrengt zodat dat netjes binnen de lijntjes blijft. 

👄
Zou jij dit durven?

Waarom ik niet zoveel producten gebruik is heel simpel: het is te veel moeite voor mij om het in de ochtend perfect op te doen, en ook nog eens de hele tijd bijwerken. Maar op dagen dat ik wel iets op mijn lippen draag, vind ik dat eigenlijk wel mooi.

Bedankt voor het lezen,
liefs, Beauty From The Block. 

Geen opmerkingen: