dinsdag 22 oktober 2013

Mijn e.l.f kwasten

Ik vind e.l.f een superfijn merk! Al hun make-up is supergoedkoop, en ook nog eens heel erg fijn. Vooral hun kwasten gebruik ik graag. Vandaag ga ik laten zien welke kwasten ik van dit merk in mijn bezit heb (hier kan je ze bestellen). Aan het einde ook nog voor en nadelen van de kwasten en het merk.

Dit zijn al mijn kwasten van het merk. Links de kwasten van de Studio lijn, en rechts die van de essentiele lijn. 


Mijn favoriete kwasten, van de studio lijn. De studio lijn is duurder dan de essentiele lijn, maar goedkoper dan de minerale lijn. Er tussen in dus. De stippling brush, de lange dunne, gebruik ik voor het aanbrengen van vloeibare foundation. Met deze kwast blend je de producten mooi in de huid, met een heel natuurlijk effect. Ik gebruik deze dus ook na de bronzer, om dat nog even mooi te blenden. Deze kost  4,00 euro. De kabuki kwast (de kleine dikke) is handig voor het afpoederen van mijn gezicht, omdat het een goede dekking geeft en er best wel een laagje opkomt. Deze is de duurste van alle kwasten, 6,00 euro. 

Dit zijn de essentiele kwasten. Deze zijn allemaal 1 euro per stuk (!) en allemaal superfijn. Van links naar rechts: een wenkbrauw kwast (om je wenkbrauwen mee te borstelen), een contour-kwast (om bronzer mooi mee aan te brengen), een fan brush, voor een heel natuurlijk effect voor bijvoorbeeld bronzer, of om poeder mee aan te brengen, en een blending kwast voor oogschaduw. De kwasten van de essentiele lijn zijn dus allemaal heel erg goedkoop en fijn, maar wel minder fijn dan die van de studio lijn omdat deze andere haren hebben, en minder zacht zijn. 

Voordelen: 
- super goedkoop
- fijne kwasten 
- zachte haren, prikken niet

Nadelen
- alleen online te koop (in het buitenland gewoon in de winkels)
- verzendkosten bedraagt 7 euro, dat is best wel veel

De levertijd van de producten is 4-5 werkdagen, en je krijgt een mailtje wanneer je pakketje op de post is gedaan. 

Bedankt voor het lezen,
liefs.  

Geen opmerkingen: