woensdag 23 oktober 2013

What's in my make-up bag?

Vandaag ga ik laten zien wat er in mijn make-up tasje zit, die ik meeneem naar school of als ik bijvoorbeeld een dagje ga winkelen.

Dit is het tasje waar de producten inzitten. Ik heb deze heel lang (ongeveer 6 jaar) van een oude vriendin gekregen, dus ik weet niet waar deze vandaan komt. Hij is vrij klein, en dat is handig voor in je handtas. 

Een klein handig spiegeltje van de Forever 21, gekregen van mijn zus uit Parijs (die ging tegelijkertijd met mij op werkweek naar Parijs, maar dan vanuit een andere school.. toevallig hè!).

Voor oogmake-up heb ik een mascara en een wenkbrauwpotlood mee. De mascara omdat ik mijn mascara in de loop van de dag nog wat extra aanzet, voor extra zwarte en lange en dikke wimpers. Het wenkbrauwpotlood, omdat ik een perfectionist ben als het om wenkbrauwen gaat. 

Voor de lippen heb ik een lipgloss van de Hema mee en een simpele lippenbalsem van de etos met spf 25, want ook je lippen kunnen verbranden, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Omdat ik gedurende de dag geen glimgezicht wil hebben, heb ik altijd een compact poeder mee, om mijn gezicht tussendoor mee te poederen. Deze is van het merk elf. Ik gebruik hierbij geen kwast, omdat er een sponsje in het doosje zit, en dat scheelt weer wat ruimte en gewicht in je tas. 


Bedankt voor het lezen, 
liefs. 

Geen opmerkingen: