donderdag 3 oktober 2013

Mijn dagmake-up

Vandaag laat ik zien wat ik dagelijks aan make-up gebruik. Ik zal er ook bijzetten welk merk/kleur het is, de prijzen (ongeveer, ik weet niet alles precies meer) en waar je het kan kopen. En hoe ik het aanbreng. De foto's en uitleg staan niet in de goede volgorde (er ging iets een beetje mis) maar ik leg eronder wel uit wanneer ik het gebruik. 

Ik gebruik 2 mascara's: de zilvere van Essence en de gouden van Maxfactor. Die van essence gebruik ik voor volume en separatie van mijn wimpers, en is de Lash Mania Reloaded false lash mascara. De prijs: 2,89. Die van Max Factor gebruik ik om eventuele klontjes mee weg te 'kammen' en extra lengte aan het einde van mijn wimpers. Dit is de Masterpiece High Defenition mascara, in een bruine kleur (dat ging eigenlijk perongelijk, ik dacht dat ik de zwarte kocht, maar het valt niet op). De prijs: rond de 14 euro. 

Mijn concealer, die ik elke dag gebruik. Deze gebruik ik na mijn foundation. Op dagen dat ik geen foundation draag, gebruik ik alleen deze en dat kan prima. Hij is van het merk Essence en hij heeft geen kleur. In het kleine palette zitten 2 verschillende kleuren, een lichtere en een wat donkerdere. De lichte kleur gebruik ik onder mijn ogen, de donkere voor vlekjes op mijn gezicht. De prijs: rond de 3,00 euro. 

Dit is de poeder die ik gebruik om mijn foundation mee af te poederen. Hij is van het merk e.l.f (hier een link van de webshop), en het is de Transculent Matifying Powder, en volgens mij zijn er geen verschillende kleuren van. Deze kostte 4,00 euro, uit de studio lijn. 

Dit is mijn favoriete bronzer! Ik heb deze pas een week of 2, maar het is nu al mijn favoriet. Het is de Catrice Sun Glow matt bronzing powder, in de kleur 030 medium bronze. Ik gebruik deze na het afpoederen van mijn foundation. Hier leg ik meer uit over bronzer. De prijs is ongeveer 4,00 euro. 

Dit is de foundation die ik gebruik. Het is de Catrice Ultimate Moistore foundation, in de kleur 010 light beige. Ik breng deze met mijn handen aan, en soms met een foundationkwast. Hier lees je meer over foundation. Ik gebruik deze als eerste, meteen na het aanbrengen van een dagcrème. De prijs ligt rond de 6 euro. 

Dit is een creamblush van Gosh in de kleur 005 Lusty Pink. Hier leg ik uit hoe ik deze aanbreng. Ik breng deze aan over mijn foundation en poeder heen. Ik heb deze uit de kortingsbak van het Kruidvat weten te vissen, voor 2,50,-. Zonder korting is hij denk ik zo rond de 5 à 6 euro. 

Dit is mijn wenkbrauwpotlood van Catrice. De naam van de kleur is er afgevaagd, zolang gebruik ik hem al haha! Volgens mij heette de kleur: 04 Ashton, of zo iets. Ik vind het een heel erg fijn potlood. Het dopje met daarop de borsteltjes hoort er eigenlijk niet bij, want origineel zat er een borsteltje op de zilvere achterkant, alleen die is er afgevallen dus heb ik er een dopje van een ander potlood opgezet. Ik gebruik deze elke dag! De prijs lag ongeveer tussen de 3 en 4 euro geloof ik.

Geen opmerkingen: