woensdag 9 oktober 2013

Liedjes die ik luister

Ik hou van muziek luisteren! Ik luister het op de fiets, als ik ergens moet wachten, in de trein, en in de lessen als dat mag. Ik ben een fan van Lana Del Rey, maar ik weet dat niet iedereen deze muziek leuk vind (luister eens andere, minder bekende liedjes zoals Live Or Die, minder 'sad'). Dus ik heb een top 5 van mijn nummers die ik op dit moment veel luister.

1. Check on it - Beyoncé 
Beyoncé heeft natuurlijk een prachtige stem, en dit nummer is leuk om te luisteren tijdens het fietsen/hardlopen. Lekker meezingen/rappen!

2. White walls - Macklemore & Ryan Lewis 
Wat. Een. Lekker. Nummer. Serieus, ik vind dit echt het leukste nummer dat ik in mijn spotify lijst heb staan, op dit moment. Ik ben niet echt een fan van een van de twee, maar ik vond het nummer (voor een kort tijdje, hij gaat al snel vervelen) Thrift Shop ook best wel leuk. Deze luister ik vooral tijdens het leren. Mee neuriën met de rap, meezingen met het stukje zang. 

3. Safe and sound - Capital Cities
Dit nummer, heeeerlijk! Ik hoor hem vaak op de radio, en heb hem een paar dagen geleden toch ook maar aan mijn spotify lijst toegevoegd. Lekker als je ergens aan het wachten bent, of iets actiefs aan het doen bent. 

4. The Scientist - Coldplay
Een beetje een verdrietig, maar een o zo mooi nummer. Ik ken deze al wat langer, en deze gaat ook nooit vervelen.  De tekst slaat niet echt op hoe ik mij voel ofzo, maar alsnog een mooi nummer. Ik luister deze vaak als ik mijn make-up doe, geen idee waarom eigenlijk. Ook tijdens het leren kan je lekker mee bleren met deze. 

5. Somewhere only we know - Keane
Als je de film 'LOL' hebt gezien, dan ken je deze ook al. Als je de film niet hebt gezien, is er alsnog een grote kans dat je hem kent: dit nummer is (bekend en) geweldig. Ook dit is een all time favourite. Meezingen, dansen, wat je ook wilt. Best song evahh!


Bedankt voor het lezen,
liefs, Beauty from the block.

Geen opmerkingen: