zondag 20 oktober 2013

Verlanglijstje

Over precies een maand ben ik jarig (20 november), en word ik eindelijk 15! Ik hoef geen groot of duur cadeau, afgelopen maand ben ik best wel verwend en ik heb alles wat ik wil. Toch zijn er wel een paar dingen die ik graag zou willen hebben, kijk mee!

1. Boeken / films
Ookal heb ik de laatste tijd door school niet heel veel tijd meer om te lezen, vind ik het nog altijd een hele leuke bezigheid. Ik zou graag boeken van Tess Gerritsen willen hebben, ik vind haar boeken namelijk super leuk en spannend. Films vind ik normaal gesproken zonde om te kopen, je kijkt ze namelijk hooguit 2 keer en daarna verdwijnen ze in een kast. Maar toch.

2. Series op dvd
Illegaal gedownload of niet, ik vind serie-boxen superleuk om te krijgen en om te kijken natuurlijk. Ik zou graag de serie Gossip Girl op dvd willen hebben, ik vind die serie namelijk super leuk! Eerst keek ik dat altijd online, maar goede sites waar je dat kunt kijken worden steeds moeilijker om te vinden, en bovendien brengen ze vaak virussen met zich mee, en irritante reclames.

3. Een mooie deken
Ik maak elke ochtend mijn bed perfect op, inclusief schattige kussentjes en een perfect rechtgetrokken dekbed. Nu het kouder word, ligt er alleen een spuuglelijke (maar wel hele warme) deken bovenop mijn schattige dekbed overtrek. Iets wat ik dus graag zou willen is een leuke deken voor mijn bed.

4. Geld!
Hoe origineel. Geld! Ik kan er nooit genoeg van hebben ;).

Dat was het dan... Ik hoef niet zoveel. Ik heb genoeg spullen, en meer hoef ik niet. Ik ga binnenkort winkelen, en dan koop ik wel wat kleding voor mijzelf (daar kan je ook nooit genoeg van hebben).

Bedankt voor het lezen,
liefs, beauty from the block.

Geen opmerkingen: